بهترین برند تلویزیون در ایران چیست؟
نوشته شده توسط : shayan

در زمان خرید تلویزیون حتما از خودتان سوال می‌کنید که کدام برند تلویزیون بهتر است ؟ یکی از اجراء بسیار مهم یک خانه، تلویزیون است؛ اکثر خانواده تلاش می کنند تلویزیون خانه شان را به روز نگه دارند چون بیشترین وقت خود را برای سرگرم شدن پای تلویزیون صرف می کنند. پس طبیعتا انتخاب و خرید یک تلویزیون خوب که به درد خانه شما بخورد، مقداری سخت و گیج کننده است.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدفون و ایرفون در منوس

 

کدام تلویزیون بهتر است؟ کیفیت تصویر سامسونگ بهتر است یا ال جی؟ خدمات پس از فروش جی پلاس بهتر است یا ایکس ویژن؟ این ها سوال های رایج در هنگام خرید تلویزیون است که خریدار برای پیدا کردن جواب این سوال ها باید تحقیقات زیادی کند. شرکت های زیادی در ایران مشغول ساخت تلویزیون هستند و برندهای محبوب خارجی هم همچنان به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.

 

 

 

لوازم الکترونیکی به دلیل حساسیت بسیار بالایی که در برابر نوسان برق و دیگر عوامل دارند، بسیار آسیب پذیرند و ممکن است با نوسان برق دستگاه خراب شود، در این صورت شما باید با نمایندگی تماس بگیرید و از گارانتی استفاده کنید.

 

 

 

حالا که تلویزیون های سامسونگ، ال جی و سونی به طور قاچاق و بدون گارانتی وارد کشور می شوند، ریسک بزرگی برای خریداران محسوب می شود که غید گارانتی را بزنند یا محصول ایرانی با گارانتی و خدمات پس ااز فروش بخرند.

در این مطلب می خواهیم با مقایسه برندها و جمع بندی نظرات کاربران طی چند سال اخیر درباره انواع برندهای تلویزیون، کمک کنیم آسان تر تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید؛ همراه ما باشید.

 

 

پرفروش ترین برند تلویزیون در بازار کدام است؟

کمپانی های بزرگ سازنده لوازم الترونیکی مانند سامسونگ و ال جی سهم بسیار بزرگی از بازار را اختیار دارند، همچنین تلویزیون های مارک سونی هم پس از این برند ها جایگاه بسیار خوبی بین کاربران جهان دارد. بزرگترین فروشنده تلویزیون در جهان شرکت سامسونگ است که حدود 46 درصد سهم فروش بازار را در دست دارد و پس از آن ال جی و سونی تعقیب کننده های این برند بزرگ هستند. البته برند های چینی مانند تی سی ال و شیائومی هم به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند اما راه زیادی برای رسیدن به سه قطب بزرگ تلویزیون سازی دارند.

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

امروزه ویژگی های بسیار زیادی در تلویزون ها مورد استفاده قرار می گیرد که به ارزش هر تلویزیون می افزاید. ویژگی هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند شامل قابلیت HDR10، دالبی ویژن و هوشمند هستند که در هر تلویزیون متفاوت است.

درست است که پول بیشتر بدهید همانقدر هم ویژگی می خرید، اما می توانید با بودجه ای که در نظر دارید تلویزیونی تهیه کنید که این ویژگی ها را داشته باشد.

برای مطالعه راهنمای خرید کامل وارد لینک زیر در سایت وبزینر شوید. 

 

https://webziner.ir/best-tv-in-the-world/


منبع: تکنولایف





:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: